Üst Düzey Yönetici Asistanlığı Sertifika Programı (Uygulamalı)

  • Kapsamlı Eğitim
  • Alanında Profesyonel Akademisyenler
  • Yıldız Teknik Üniversitesi Sertifikası
Kurs Fiyatı
9.000,00₺
Ön Başvuru Yap
Sepete Git
Kursa Devam Et
Kurs Detayları
 Üst Düzey Yönetici Asistanlığı Sertifika Programı (Uygulamalı)
Örgün Eğitim Programı
Kalan Kontenjan
Eğitim Detayları
  • Eğitim Tarihi : 24 Mayıs 2025
  • Eğitim Bitiş Tarihi : 14 Haziran 2025
  • Ders Yeri : Online (Canlı)
  • Eğitim Süresi : 42 Saat
    Bilgi İçin: firuzan@yildiz.edu.tr - 0212 383 31 45/704

    Eğitimin Amacı

    Sürekli gelişen dünyada yöneticiler için hızlı ve etkili kararlar verebilmek büyük önem arz eder. Yönetici asistanı, yöneticisinin iş akışını iyi planlayan ve takip eden, gerektiğinde onun yerine düşünen kişidir. Üst düzey yönetici asistanlığı sertifika programı, bu alanda uzmanlık ve etkin bir yönetimin parçası olmanız için gerekli bilgi ve beceriyi kazandırmayı hedeflemektedir. Bu programla birlikte katılımcılar yönetici asistanlığı için gerekli profesyonel bilgi ve becerileri edinecek; bir yöneticinin ihtiyaç ve beklentilerine uygun olarak hareket kabiliyeti kazanacaktır.

    Eğitim İçeriği

    Liderlik ve Organizasyon Becerileri

    Birinci Modülümüzde gerek tecrübeli gerekse mesleğe yeni başlayan Yönetici Asistanlarına zihinsel bir hazırlık ve farkındalık kazandırmayı amaçlamaktayız. Katılımcılarımızın raporladıkları Yönetici ya da Yöneticiler ile etkin iletişim geliştirebilmeleri, varsa mevcutta yaşadıkları problemlerinin üstesinden gelerek yaşanması olası olanlarının da önüne geçmeleri için proaktif ve güvenli davranış özelliklerini eğitim sonrasında davranış kalıbı haline getirmeleri hedeflenen, akılda kalacak interaktif uygulamalarla zenginleştirilmiş şekilde aktarılan ilk gün içeriğimiz, devamındaki “Yönetici Asistanlığında Fark Yaratmak -II-: İletişim ve Çözüm Becerileri” modülümüze de zemin hazırlamamaktadır. İlk günün sonunda katılımcılarımız mesleki deformasyonla yerleşmiş ya da alışkanlıkla sarf ettikleri olumsuz ifadelerin yarattığı iletişim problemlerini fark edip, ne söylediğimizden çok nasıl söylediğimizin önemini kavramış gerek yöneticileriyle ve gerekse iç-dış müşteriler düzeyinde gerçekleştirecekleri iletişimin olumluya odaklı şekilde güçlü kurulması adına da pek çok bilgi ile modülü tamamlayacaklardır.

    Yönetici Asistanlığına Genel Bakış: Tanım, Misyon ve Vizyon

    Başarı Yönelimi ve Temsil Yeteneği Yüksek Proaktif Asistanın Özellikleri

    Yöneticiniz ile İletişiminize Ne Kadar Etkin? – (Uygulama)

    Kişisel SWOT Analizi ile Farkındalık Geliştirme

    Yönetici ile Etkin İletişim Kurmak

    Yöneticiyi Tanımak ve Uygun Çalışma Davranışı Geliştirmek

    Yöneticinizden Beklentilerinizin İfade Şekli

    Yöneticinin Tüm Gündemini Takip Etme ve Yönetme

    Yöneticinizi Ne Kadar İyi Tanıyorsunuz? (Uygulama)

    Yöneticinin Tüm Gündemini Takip Etme ve Yönetme

    Yöneticinizi Ne Kadar İyi Tanıyorsunuz? (Uygulama)

    Yönetici Asistanlığına Liderlik Penceresinden Bakış

    Konfor Alanı Tanımı ve Çıkış Stratejileri

    Güvenli Davranış ile Farklılıkları Yönetmek

    İletişimde Olumlu İfadenin Gücü: Olumsuz İfadeler Çöpe (Uygulama)

    İletişim ve Çözüm Becerileri

    İkinci Modülümüz, ilk modülün devamı niteliğinde olup ilk gün temeli atılan kavramlar üzerine katılımcılarımızın kendilerine farklı bir pencereden bakarak, iletişim dillerini keşfetmeleri, iletişimde karşı tarafın ve aynı zamanda kendilerinin benlik durumunu tanımlayarak, güçlü sorularla zenginleştirilen, empatik, geri bildirimlerle destekli etkili iletişim kurmaları amaçlanmıştır. Bu modül bitiminde katılımcılar, çatışmanın aslında iletişimi zenginleştirdiğini, daha önce anlamlandırmakta güçlük çektikleri davranış kalıplarını anlamayı, gerektiğinde “Hayır” diyebilmeyi ve bunun yöntemlerini, iş yaşamında güçlük yaşadıkları iletişimi profesyonelce yönetmeyi kavramış olacaklardır.

    İletişim Tanımı ve Çeşitleri

    Kendine Farklı Bir Bakış: Johari Penceresi (Uygulama)

    İletişim Dilleri ve Engelleri nelerdir? Nasıl aşılır?

    Empati Becerisi: Kazanmak ve Geliştirmek

    EGO Benlik Durumları ile İletişimde Farklılıkları Yönetmek

    Soru Çeşitleri ve İletişimde Etkili Sorular Sormak

    Sürekli Öğrenme, Öğrenme Yöntemleri – Kendi Öğrenme Yöntemini Keşfetme

    Geri Bildirim ile Güçlü İletişim Kurmak

    Etkili Dinleme Seviyeleri - Nasıl Bir Dinleyicisiniz? (Uygulama)

    Davranış Stiller: Sözlü Saldırganlarla Başa Çıkma Yolları

    Çatışma Yönetimi ve Problem Çözme Teknikleri

    Hayır Diyebilmek

    Yönetici Asistanları için Telefon ile İletişim Becerileri (Uygulama)

    Vaka Çalışmaları: Yaşanmış örneklerin tartışılması ve çözümlenmesi

    Sesim Kimliğmdir:Güzel ve Etkili Konuşmak

    Üçüncü modülümüz, kurumsal ve sosyal yaşamda kendimizi güvenle ortaya koyma yetkinliklerinin başında gelen sözlü iletişimde ses tonu, aktarış, doğru nefes-doğru ses kavramlarının temel düzeyde diksiyon çalışmalarını içerecek şekilde uygulamalarla zenginleştirilerek kurgulanmıştır.

    Modül sonunda katılımcıların, Türkçe okunuş ve söyleniş kuralları ile yazılı iletişimi etkileyen yönleri, sözcüklerin doğru sesletimlerini, artikülasyon hatalarını, durak, vurgu ve boğumlama kurallarını keşfetmeleri ve bunları nasıl daha iyi hale getirebilecekleri konusundaki bilgileri edinmeleri amaçlanmaktadır.

    Etkili Konuşma Ögeleri ve Kullanımları

    Konuşma Heyecanını Yenmek

    Nefes ve Beden Egzersizleri ile Konuşmaya Hazırlık

    Ses Kontrolü ve Doğru Nefes Tekniği

    Aristoteles Retorik Üçgeni ve Retorik Teknikler

    Özgüven Nedir? Özgüven Kazanmak ve Geliştirme İpuçları

    Özgüven Seviyem (Uygulama)

    Yazımı Sıklıkla Karıştırılan Sözcükler ile Temel İmla Kuralları

    Ses Teknisyeni (Uygulama)

    Temel Diksiyon Çalışması (Uygulama)

    Ünlü Harflerin Diksiyon Etkisi

    Ulama Kuralları ve Örnekleri ile Akıcı Konuşma

    Önemli Türkçe Okunuş Söyleniş Kuralları

    Boğumlama, Vurgulama, Büküm ve Tonlama, Durak Alıştırmaları

    Metin Okuma Çalışması (Uygulama)

    Dijital Dünyada Asistanlık:Etkin Raporlama ve Not Tutma Teknikleri,Yazışma Kuralları ve Sunum Becerileri Geliştirmek

    Dördüncü modülümüz, tüm düzeydeki asistanların dijital dünyadaki asistanlık becerilerini güçlendirmeyi hedefleyerek sahip oldukları yetkinlikleri daha etkin ve verimli kullanmaları ve yeni beceriler geliştirerek görev tanımlarında mevcut ya da gelecekte olacak sorumlulukları kolaylıkla yerine getirebilmeleri yönünde kurgulanmıştır. Modül sonunda katılımcıların, rapor yazım ve sunum tekniklerine hâkim, toplantılarda not alma, becerisi edinmiş, e-posta yazımında dikkat noktalarına duyarlı, nezaket mektup örneklerini uygulama eşliğinde deneyimlemiş, sunum hazırlama ve düzenleme konularında yetkin olmaları amaçlanmaktadır.

    Rapor Türleri

    Rapor Yazarken Dikkat Noktaları

    Niçin Sunum ve Rapor Hazırlarız?

    Rapor ve Sunumlar Neden ve Ne Zaman İşe Yaramaz?

    Raporda Anlaşılırlık ve Kontrol Çizelgesi

    Raporun İçeriğini Oluşturma, Kapsanacak Konular ve Raporu Yazmak

    Etkili Not Tutma Teknikleri –Toplantı Notları, Gündem ve Kararlar için İpuçları-

    Dijital Beden Dili

    E-Posta Yazım Kuralları

    Asistanlar için Nezaket Mektupları Yazımı (Uygulama)

    Yaratıcı Sunum Hazırlamak: Kural, Teknik ve İpuçları

    Sunumda Ana Mesajın Önemi

    Yönetici Özeti Nedir? Nasıl Olmalıdır?

    Sunumda Görsellik Kuralları

    Etkili Sunumlar için Dikkati Koruma ve Aktarış Teknikleri

    Zor Dinleyicileri Kazanma Teknikleri

    İyi Daha İyi İçin ve En İyi İçin Motivasyon Yaratmak

    Motivasyon nedir? Bizi neler motive eder?

    Dışsal ve İçsel Güdülenme

    Kontrol Çekirdeği (Uygulama)

    Yönetici Asistanları İçin Motivasyon Kırıcı Vakaların Analizi ve Çözüm Önerileri (Uygulama)

    Etki ve İlgi Alanı

    Rengini Keşfet: Sosyal Stiller Testi (Uygulama)

    İçe Dönük Konuşma Seviyeleri

    Akılcıl Hedef ile Gelişme Adımları: SMART Tekniği

    Güçlü Motivasyon Soruları ile İç Motivasyonu Artırmak

    Öfkenin Yarar-Zarar İlişkisi

    Öfke Kontrolü

    Zaman ve Stres Yönetimi İle Kişisel, Profesyonel Gelişim

    Zaman: Tanımı, Çeşitleri ve Tuzakları

    Eisenhower Matrisi ile Zamanı Yönetmek

    Yapılacak İşler Listesi (Uygulama)

    Pareto İlkesi Nedir? Kişiselleştirilmiş Kullanım Örnekleri

    Parkinson Yasası: TimeBoxing Tekniği

    4 Temel Asistanlık Becerisi – (Uygulama)

    Yönetici Ajandasının Yönetiminde Dikkat Noktaları

    Ziyaretçi Karşılama, Ağırlama Organizasyonu Yapmak

    Toplantı Organizasyonları: Planlama, Davet, İkram ve Tutanaklar

    İş Seyahatleri Organizasyon Adımları- Kusursuz Seyahat Planlamak

    Yönetici Asistanları için MS-Word Zaman Kazandıran İpuçları

    Stresin Tanımı ve Yönetici Asistanları Açısından Önemi

    Stresi Oluşturan Faktörler

    Yapıcı ve Yıkıcı Stres

    Stresi Yönetmek: 4 Adım Tekniği

    Şierketin Yüzü Olmak: Asistanlar için Protokol Kuralları Beden Dili ve Kişisel İmaj

    Geçmişten Günümüze Protokol

    Nezaket ve Görgü Kavramları

    Kamusal ve Sosyal Alanda Davranış Kuralları

    İş Yaşamında Protokol

    Karşılama Kuralları

    Selamlaşma Kuralları

    Tanışma-Tanıştırma Kuralları

    Toplantı Hazırlığı ve Toplantı Kuralları

    Toplantı Masası Protokol Düzenleri

    Konferans Protokol Düzenleri

    Telefon ile Konuşma Kuralları

    Duruş ve Oturuş Kuralları

    Araç Makam Protokolü

    Resmi ve Resmi Olmayan İş Yemeklerinde Sofra Düzeni

    Resmi Yazışma Şekilleri ve Resmi Yazışma Protokol Kuralları

    İş Yaşamında Beden Dilinin Önemi

    Olumlu İlk İzlenim için İpuçları

    Beden Dili Hareketleri ve Anlamları

    İletişimde Mesafe Tablosu

    Yönetici Asistanları için Kişisel İmaj

    Resmi, Yarı Resmi ve Serbest Giyim Farkları ve Örnekleri

    Sektörlere Göre Giyim

    Yönetici Asistanları İmaj Kırıcılar

    Güçlü İmaj için Renklerin Kullanımı

    Eğitim Takvimi:

    Cumartesi - Pazar

    09:30 - 16:30

    Detaylı bilgi için Istanbul Institute sertifika programı sayfasını inceleyebilirsiniz.  

    Bu kursu öğrenciler nasıl değerlendirdi?

    0.00

    (Toplam 0 Değerlendirme)

    0%
    0%
    0%
    0%
    0%

    Eğitim Süreci Nasıl İşliyor?

    Eğitim süreci hakkında detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.

    Sizin için uygun eğitim programını seçtikten sonra eğitime başvur butonu ile gerekli bilgileri doldurarak ön başvurunuzu tamamlayabilirsiniz.
    Üniversitemiz tarafından verilen eğitim için uygunluğunuz SEM tarafından onaylandıktan sonra ödeme işlemini tamamlayarak eğitim başlangıç tarihine kadar gerekli evrakları hazırlamanız gerekmektedir.(Bu evrakların listesi size eğitim danışmanınız tarafından iletilecektir.)
    Eğitimi başarıyla tamamladıktan sonra eğitim başarınıza göre katılım belgesi veya sertifikanız SEM tarafından hazırlanarak sizlere bilgi verilecektir.
    Istanbul Institutechecked-mark

    Istanbul Institute

    Öğrenmeyi Öğreten Eğitim Platformu

    Istanbul Institute, akademi ve iş dünyası arasında köprü kurarak öğrenmeyi öğrenen bir nesil yetiştirmeyi hedeflemektedir. Bu amaç doğrultusunda modern eğitim metodolojilerinden yararlanarak eğitim programları düzenlemektedir.

    Bu Eğitimi Kurumsal Olarak Talep Et


    Yıldız Teknik Üniversitesi - SEM, geliştirdiği özgün yaklaşım ile firmanızın eğitim ihtiyaçlarının tespiti ve analizinden başlayan tam kapsamlı bir danışmanlık hizmeti sunar. Eğitim beklentileriniz ve kurum ihtiyaçlarınız ile ilgili detaylı analizleri gerçekleştirir. Şirketiniz için en doğru eğitim tasarısını kurgulamaya başlar. Sağladığı örgün ve online kurumsal eğitim hizmeti ile eğitmen-firma ilişkisini profesyonel çerçevede yürütür ve en uygun eğitim çözümünün sağlanması için yüksek kalitede hizmet verir.

    9.000,00₺
    Ön Başvuru Yap
    Sepete Git
    Kursa Devam Et