Kurumsal İletişim ve Marka Yönetimi Sertifika Programı

  • Kapsamlı Eğitim
  • Alanında Profesyonel Akademisyenler
  • Yıldız Teknik Üniversitesi Sertifikası
Kurs Fiyatı
15.000,00₺
Ön Başvuru Yap
Sepete Git
Kursa Devam Et
Kurs Detayları
 Kurumsal İletişim ve Marka Yönetimi Sertifika Programı
Örgün Eğitim Programı
Kalan Kontenjan
Eğitim Detayları
  • Eğitim Tarihi : 17 Mayıs 2025
  • Eğitim Bitiş Tarihi : 21 Haziran 2025
  • Ders Yeri : Online (Canlı)
  • Eğitim Süresi : 66 Saat
    Bilgi İçin: firuzan@yildiz.edu.tr - 0212 383 31 45/704

    Eğitimin Amacı:

    Kurumsal iletişim, bir kuruluşun hedeflediği kitleye yönelik tüm iletişim kanallarının etkin ve çalışır durumda olması faaliyetlerinin bütünüdür. Bu yönüyle kurumlar için verimlilik ve markalaşmanın en önemli unsurudur. Markalaşma, kuruma kalite, güven ve başarı sağlamaktadır. Programın amacı birbirinin ayrılmaz parçaları konumunda olan kurumsal iletişim ve marka kavramlarını tüm boyutlarıyla incelemektir.Program, katılımcılarına sağladığı teorik altyapıyla onların kurumsal iletişim ve marka yönetimi alanlarında bilgi ve becerilerini geliştirecek; aynı zamanda uygulamaya yönelik çalışmalarla katılımcılarının iletişim becerilerini en üst seviyeye çıkaracak ve günümüz iletişimini, dijital dünyasını yakından tanıyan profesyoneller olmalarını sağlayacaktır.Kişisel iletişim becerilerini geliştirmenin yanı sıra iletişim türleri, iletişim prensipleri, iletişim engelleri ve işletmelerde iletişim biçimleri ve etkin iletişim ile kişisel ve kurumsal imajın oluşturulması, korunması ve geliştirilmesi sürecinde hayati öneme sahip olan bilgi alanları programda sektörün en önde gelen profesyonelleri tarafından uygulamalı ve vaka ağırlıklı olarak ele alınacaktır.

    Eğitim İçeriği:

    Kurumsal İletişimle Müşteri ve Marka Sadakati Stratejileri

    Müşteri Memnuniyeti Nedir? Neden Önemlidir?

    Müşteriler Nasıl Kaybedilir?

    Müşteri Yönetiminde Pozitif İletişim Dili

    Müşteri Şikâyetlerinin Görünmeyen Yüzü

    Şikâyet Buzdağı

    Gerçekten Müşteri Her Zaman Haklı mıdır?

    Şikâyetlerle Başa Çıkma Yöntemleri

    Müşteri Memnuniyetinde CRM’in Önemi

    Müşteri Beklentilerini Yönlendirme

    Beklentiyi Memnuniyete Çevirme

    Şikayetleri Satışa Çevirme

    Satışçı Gözüyle İnceleme

    İhtiyaç Tespiti

    Rakip Analizi

    Satış Ekiplerine Geri Bildirim

    Müşteriyi Şaşırtma

    Beklenilen Değil Beklenilmeyen Hizmeti Sunma

    İlgi Maksimizasyonu

    Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Önemi

    Müşteriyi Yönetmek / Memnun Etmek Şirketlerde Kimin Görevidir?

    Müşterilerimizi Nasıl Devamlı Memnun Ederiz?

    Hizmet Edelim Derken Acaba Eziyet mi Ediyoruz?

    Müşteri Memnuniyeti Bir Strateji midir?

    Müşteri Memnuniyeti Şart mıdır?

    Müşteri Memnuniyeti Stratejisinden Ayrıca Nasıl Para Kazanabiliriz?

    Bir Müşterinin Peşinden Ne Kadar Koşmalıyız? Ne Zaman Vazgeçmeliyiz?

    Online Ortamda Kurumsal İletişim, Marka Yönetimi ve Dijital Strateji Yönetimi

    Yeni Kurum Dinamikleri

    GAFAnomics (Google, Apple, Facebook, Amazon) Stratejisi

    Yeni Müşteri Tanımı

    Yaparak (Söylemeden) Deneyimler Oluşturma

    Yeni Kurum İçi İletişim Araçları

    Online’da Kurumsal İletişim

    Kurumsal Web Sitesi

    Marka Yönetiminin Temelleri

    Markanın Rolü, Gücü

    Marka Yönetimi = Ürün Yönetimi

    Marka Yönetiminin Şirketler ve Tüketiciler için Önemi

    Ürün Kategori Yönetimi, Aşamaları

    Ürün Segmentasyonu, Matrix

    4P'nin Kategori Yönetimine Etkisi

    Pazarlamada İtme ve Çekme Stratejileri (Pull-Push Marketing)

    Marka Yöneticisinin Fonksiyonu, Görev ve Sorumlulukları

    Marka Stratejisi Oluşturmak: Hedefleme, Bütçeleme, Konumlandırma

    Marka Genişletme Stratejileri

    İşveren Markası ve Marka Algısı

    Tüketici Markasından İşveren Markasına

    Çalışan Değer Önermesi

    Yeni Nesil Çalışanlar için Anlam Yaratmak

    Marka Elçileri

    Marka Elçilerinden Nasıl Destek Alabiliriz?

    Türkiye ve Dünyadan Güçlü İşveren Markası Örnekleri

    Marka Vaadi

    Marka Algısı

    Markanız İçin Misyon ve Vizyon Belirlemek

    Kurum Değerleri

    Kurum Kültürü

    Herkesin Çalışmak İsteyeceği Bir Kurum Kültürü Oluşturmak

    Global Markalarda Kurumsal İletişimi Yerelleştirmenin Önemi

    Türkiye ve Dünyadan Başarılı ve Başarısız Yerelleştirme Örnekleri

    Medya Planlamanın Önemi ve Amacı

    360 Derece Pazarlama Planı: Medya Planlama

    Medya Planlama Ögeleri

    Medya Planlamanın Kapsamı

    Mecra Seçimi, Hedefleme, Zamanlama

    Marka Kimliği ve Kişiliğinin İletişime Yansıtılması

    Bütçeleme

    Hedef Kitle Seçimi ve Jenerasyonlara Göre İletişim

    İletişim Çalışmalarının Değerlendirilmesi ve Ölçümlenmesi

    (Rating, Monitoring, Tracking)

    Örnek Uygulama

    Kurumsal İletişimde Medya ile İlişkiler

    Halkla İlişkilerde Medya ile İlişkilerin Önemi

    Medya ile İlişkilerin Kapsamı

    Halkla İlişkiler Yazarının Görevi

    Finansal Medya ve İlişkiler

    Haber Yazma Teknik ve Kuralları

    Ambargolu Haber

    Basın Bülteni (Basın Bülteni Yazarken Dikkat Edilmesi Gereken Kurallar, Basın Bülteni Çeşitleri)

    Basın Kiti

    Basın Toplantıları

    Kurumsal Reklam

    Basın Makaleleri

    Basın Röportajları

    Basın Gezisi

    Halkla İlişkiler Yazarlığında Kurumsal Yayınlar: Broşör, Kurumsal Dergi

    El İlanları

    Fotoğraf ve Görsel Malzemeler

    Sürdürülebilir Markalar ve Kriz Yönetimi

    Markayı Kimler Temsil Ediyor?

    Biz Neredeyiz, Dünya Nerede?

    Çalışan Memnuniyeti = Müşteri Memnuniyeti = İyi Marka

    Şirketlerde Müşteri Kimindir?

    Şirket için Krizlerin Müşteriye Yansımaları

    Müşteriler Nezdinde Marka Değerini Düşüren Firma İçi Krizlerin Yönetimi

    Mevcut Markayı İyileştirme Yöntemleri

    Kurum Kültürü Nedir?

    Dünyadan ve Türkiye’den Başarılı ve Başarısız Örnekler

    Yerel Zorluklar ve Aşma Önerileri

    Müşterilerle Kriz İletişimi - Konvansiyonel Medya

    Müşterilerle Kriz İletişimi - Sosyal Medya

    Yeni Dünya Düzeninde Kurumsal İletişim & Dijital Strateji Yönetimi

    Kurumsal İletişim ve Inovatif Yaklaşım Yeni Dünya Düzeni ve Büyük Veri Değerler Sistemi

    Kurumsal İletişimde Markaların Kritik İş Süreçleri ve İnovasyon Bağıntısı

    Kurumsal Marka Yönetimi ve Değerler İnşasında Yenilikçi Metodolojiler

    Marka Yönetiminde İş Zekâsı ve Pazarlama

    Üçüncü Parti Çözümleri

    Riskler ve Kısıtlar Yeni Dünyada Haklar ve Yükümlülükler

    Kurumsal İletişim Profesyonelleri için Pazarlamanın Temelleri

    Pazarlama Dünyasına Giriş

    Pazarlama Terimleri

    Güncel Pazarlama Trendleri

    İçgörü Kavramı

    Analiz ve Araştırma Araçları

    Segmentasyon

    Kurumsal İletişim Projelerinde Lansmanlar

    Kurumsal Pazarlama Yaklaşımına Uygun Ajans Briefleri

    CRM (Customer Relationship Management)

    CRM nedir?

    CRM Felsefesi

    En Yaygın Kullanılan CRM Yazılımları

    CRM Projesi Yönetmek

    Proje Yönetiminde Kurum Kültürü ve Yönetim Desteğinin Önemi

    Uygun İş Ortağı Seçimi

    Müşteri Veri Yönetimi

    KVK, ETK ve İzinli Veriler

    İzinli Veri Oluşturma

    Data Doğrulama, Opt in - Opt Out Seçenekleri

    Big Data

    Müşteri Segmentasyonu

    Müşteri Veri Analizi

    Demografik Analiz

    Lokasyon Bazlı Analiz

    Müşteri Değer Matrisi (RFM ve MDM)

    Finansal Analiz

    Davranışsal Analiz

    Satın Alma Eğilimleri

    Satış Yönetimi

    Potansiyel ve Gerçek Müşteri

    Fırsat Yönetimi

    Retention

    Churn Analizi

    Müşteri Sadakati

    Müşteriyi Tanıma ve İlişki Güçlendirme

    Müşteri Sadakati Nasıl Sağlanır?

    İyi Uygulama Örnekleri

    Müşteri Sadakat Programı Oluşturma (Uygulama)

    Analiz ve Ölçüm

    Sentiment Analizi

    NPS (Net Promoter Score)

    Müşteri Memnuniyet Anketi

    CRM Pazarlama İletişimi

    Mail, SMS, Telefonda İletişim

    Social Engagement

    Omnichannel İletişim

    Müşteri Deneyimi

    CERM (Customer Experience & Relationship Management)

    Müşteri Deneyimi, Müşteri Hizmetleri, Müşteri İlişkileri Farkı

    Müşteri Yaşam Döngüsü

    İdeal Müşteri Yolculuğu ve Yol Haritası Oluşturma

    Müşteri Şikâyet Analizi

    Uçtan Uca Müşteri Deneyimi Tasarımı (Uygulama)

    Business Intelligence

    BI Nedir?

    BI Tool’ları

    BI Analizleriyle Hedef Kitle Belirleme

    Kampanya Planlama

    Hedefli Kitleye Pazarlama

    İş Ortaklıkları ile Çapraz Kampanya Planlama

    Cross Sell, Up Sell, Retention

    Eğitim Takvimi:

    Cumartesi - Pazar

    09:30 - 16:30

    Detaylı bilgi için Istanbul Institute sertifika programı sayfasını inceleyebilirsiniz. 

     

     

     

    Bu kursu öğrenciler nasıl değerlendirdi?

    0.00

    (Toplam 0 Değerlendirme)

    0%
    0%
    0%
    0%
    0%

    Eğitim Süreci Nasıl İşliyor?

    Eğitim süreci hakkında detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.

    Sizin için uygun eğitim programını seçtikten sonra eğitime başvur butonu ile gerekli bilgileri doldurarak ön başvurunuzu tamamlayabilirsiniz.
    Üniversitemiz tarafından verilen eğitim için uygunluğunuz SEM tarafından onaylandıktan sonra ödeme işlemini tamamlayarak eğitim başlangıç tarihine kadar gerekli evrakları hazırlamanız gerekmektedir.(Bu evrakların listesi size eğitim danışmanınız tarafından iletilecektir.)
    Eğitimi başarıyla tamamladıktan sonra eğitim başarınıza göre katılım belgesi veya sertifikanız SEM tarafından hazırlanarak sizlere bilgi verilecektir.
    Istanbul Institutechecked-mark

    Istanbul Institute

    Öğrenmeyi Öğreten Eğitim Platformu

    Istanbul Institute, akademi ve iş dünyası arasında köprü kurarak öğrenmeyi öğrenen bir nesil yetiştirmeyi hedeflemektedir. Bu amaç doğrultusunda modern eğitim metodolojilerinden yararlanarak eğitim programları düzenlemektedir.

    Bu Eğitimi Kurumsal Olarak Talep Et


    Yıldız Teknik Üniversitesi - SEM, geliştirdiği özgün yaklaşım ile firmanızın eğitim ihtiyaçlarının tespiti ve analizinden başlayan tam kapsamlı bir danışmanlık hizmeti sunar. Eğitim beklentileriniz ve kurum ihtiyaçlarınız ile ilgili detaylı analizleri gerçekleştirir. Şirketiniz için en doğru eğitim tasarısını kurgulamaya başlar. Sağladığı örgün ve online kurumsal eğitim hizmeti ile eğitmen-firma ilişkisini profesyonel çerçevede yürütür ve en uygun eğitim çözümünün sağlanması için yüksek kalitede hizmet verir.

    15.000,00₺
    Ön Başvuru Yap
    Sepete Git
    Kursa Devam Et