Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Yönetimi Sertifika Programı

  • Kapsamlı Eğitim
  • Alanında Profesyonel Akademisyenler
  • Yıldız Teknik Üniversitesi Sertifikası
Kurs Fiyatı
13.000,00₺
Ön Başvuru Yap
Sepete Git
Kursa Devam Et
Kurs Detayları
Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Yönetimi Sertifika Programı
Örgün Eğitim Programı
Kalan Kontenjan
Eğitim Detayları
  • Eğitim Tarihi : 28 Aralık 2024
  • Eğitim Bitiş Tarihi : 08 Şubat 2025
  • Ders Yeri : Online (Canlı)
  • Eğitim Süresi : 78 Saat
    Bilgi İçin: firuzan@yildiz.edu.tr - 0212 383 31 45/704

    Eğitimin Amacı:

    Teknoloji ve iletişim araçlarının baş döndürücü bir hızla geliştiği günümüzde, pazarlama ilke ve stratejilerinin aynı kalması beklenemez. Nitekim son dönemlerde Batı'da pazarlamanın dijital boyutu önem kazanmış; bu sayede şirketler, teknolojinin sınırsız imkânlarını da kullanmak suretiyle hedef kitle ve müşterilerine daha kolay ulaşır olmuşlardır. Yıldız Teknik Üniversitesi ile Istanbul Institute tarafından ortaklaşa hazırlanan bu programda dijital pazarlama ve sosyal medyanın tüm yönleriyle anlaşılması amaçlanmaktadır.

    Eğitim İçeriği:

    Dijital Pazarlamaya Giriş ve Dijital Dönüşüm (Modül:DM01)

    Dijital Dönüşüm ile Pazarlamada Değişen Değerler

    Dijital Teknolojiler ile değişen Pazarlama Karması

    Pazarlama Nedir?

    Pazarlamaya Giriş

    Dijital Pazarlama Nedir? Dijital Mecralar Nelerdir?

    Dijital Pazarlama Kanalları Nelerdir?

    Entegre Pazarlama

    Başarılı Entegre Pazarlamanın Kuralları

    Pazarlamada Genel Kavramlar:

    Hedefleme,

    Segmentasyon,

    Hedef Kitle,

    Marka Konumlandırma,

    Farklılaştırma

    Pazarlama İletişim Süreçleri

    Yeni Medya Düzeni ve Dijital Reklam Ekosistemi

    Dijital Kanallar ve Değişen Mecra Yönetimi

    Dijital Mecra Reklam Modelleri

    Dijital Reklamcılık Genel Terimler

    Performans Pazarlama - Veri Yönetimi

    Dijital Hedefleme Yöntemleri - Genel Kavramlar

    CRM ve Veri Yönetiminin Pazarlama için Önemi ve Kullanım Alanları

    Yeni Müşteri Kazanım Süreçleri

    Tutundurma ve Sadakat Programları

    E-posta Pazarlama ve Dijital Müşteri Deneyimi Tasarımı (Modül: DM02)

    E-posta Pazarlama ile Müşteri Kazanımı

    Neden Kullanılmalı?

    Stratejiler

    Pazar Bilgileri

    Mega Trendler

    Püf Noktaları ve Fırsatlar

    Kanal Seçimleri

    Inaktif Müşteriler

    Mobil Kullanıcılar

    Yenilikler

    Pazarlama Otomasyonu ile Müşteri Deneyimi Tasarımı

    Konseptten başlanarak pazarlama otomasyonu için kullanılacak araçlar ve yerli yabancı şirket önerileri, adım adım örnekleme ve iyi uygulama yöntemleri anlatılacaktır.

    Cevap Bulmaya Çalışacağımız Başlıklar

    Nedir?

    Neden Kullanılır?

    Ne Zaman Faydalı Olur?

    Nasıl Kurgulanır?

    E-posta

    Yaşam Döngüleri Kurgulama

    Sosyal Medya

    Dağıtım Mekanikleri

    Büyüme Yöntemleri

    Landing Pages

    Tasarım Örnekleri ve A/B Test Kurguları

    Chatbots

    Chatbots Çalışma Mantığı

    Yapay Zekâ ile Neler Değişecek?

    SEO-SEA (Modül:DM04)

    SEO

    SEO Nedir, SEO'nun Yararları Nelerdir:

    SEO nedir ile başlayarak SEO'nun yararları kursiyerlere sunulmaktadır ve SEO'da yapılmaması gereken maddeler paylaşılmaktadır.

    Adwords ile SEO:

    AdWords ile SEO arasındaki fark ve sinerjiden bahsedilmektedir. İki farklı kaynak nasıl birlikte kullanılırsa pozitif etkiler kazanabiliriz açıklanmaktadır.

    Dünyada Search Marketing:

    Dünyadaki yeniliklerden, global olarak kullanım paylarından ve gelecek senelerde gerçekleşebilecek yeniliklerden bahsedilmektedir.

    Google Algoritmaları:

    Google'ın arama sonuçlarında ne gibi maddelere önem verdiği gösterilmektedir.

    SEO'nun Temelleri ve Süreçleri:

    SEO dünyasında kullanılan terimler ve SEO yaparken dikkat edilmesi gereken aşamalar. Aynı şekilde SEO zaman planında ne gibi maddelere ağırlık verilmesi gerekiyor ondan bahsedilmektedir.

    Analiz ve Ölçümleme Araçları:

    GroupM olarak kullandığımız analiz araçları ve kursiyerlerin kullanabileceği ücretsiz analiz ve ölçümleme araçlarının paylaşılmasıyla birlikte, web sitelerinde nasıl kullanacakları gösterilmektedir.

    SEO Çalışmasındaki Dikkat Edilmesi Gerekenler:

    SEO için temel bölümler, kod ve içerik değişiklikleriyle link çalışmalarındaki maddeler.

    21 Adımda SEO Örnekleri

    21 adımda SEO için en basit maddeler paylaşılmaktadır.

    SEO KPI'ları:

    20 adet KPI maddesinin açıklaması ve hangilerinin, hangi projelerde kullanılabileceği.

    SEO Örnekleri:

    3 adet SEO örneği paylaşılarak, Google'ın gördüğü yapı gösterilmektedir.

    SEA (Search Engine Advertising)

    Dijitalin gelişimi

    Türkiye'de e-ticaret kullanımı

    İnternette kullanıcı davranışları

    Arama motoru nedir?

    Arama motorunun gelişimi

    SEM nedir?

    Adwords ve SEO etkileşimi

    Arama motorunu etkileyen faktörler

    Online ve offline etkileşimi

    Tv ve search korelasyonu

    Google insight araçları

    SEM stratejileri

    Adwords reklam stratejisi

    Adwords reklam modelleri

    Adwords hesap yapısı ve bileşenleri

    Performansı etkileyen faktörler (Kalite skoru, reklam metni yazımı vs.)

    Adwords hesap kurulumu (Uygulamalı)

    Adwords kampanya optimizasyonu

    Hatalı ve başarılı reklam örnekleri

    Adwords editör kullanımı

    Adwords editör (Uygulamalı)

    Dijital Medya Planlama ve Satın Alma (Modül: DM06)

    Medya Planlamasına Genel Bakış

    Tüketici İçgörüsü Analizi

    Medya Tüketici Temas Noktaları

    Pazar Araştırmalarının Yorumlanması (TGI, Facebook Audience Insight, Google Trends, Consumer Barometer vb. tool'lar üzerinden uygulanacaktır.)

    Türkiye Dijital Medya Ekosistemi

    Dijital Medya Stratejisi Oluşturma

    Dijital Reklam Formatları

    Dijital Medya Planlama Basamakları

    Sektörde kullanılan araçların panelleri uygulamalı olarak incelenecektir: Örn: Gemius, WizzAd, Similarweb, Facebook Ad Live, Socialblade, Boomsocial, Analisa.io vb.

    Satın Alma Yöntemleri

    Dijital Hedefleme Seçenekleri

    Facebook ekosisteminde hedef kitle oluşturma

    Ölçümleme Kriterleri

    Optimizasyon ve Raporlama

    Rapor hazırlama ve buna göre optimizasyon önerileri

    Facebook Reklamları

    Facebook ve Instagram kampanya oluşturma

    Mobil Pazarlama (Modül: DM05)

    Türkiye'de ve Dünyada Mobil

    Rakamlarla Mobil Dünya

    Mobil Pazarlamanın Önemi

    İşletmelerin Mobilleşmesi

    Mobil Mecralar

    Mobil Reklam Formatları

    Mobil Reklam Teknolojileri

    SMS Pazarlama

    Mobil Gamification

    Sosyal Ağlarda Mobil Teknolojilerin Önemi

    Mobil Uygulamalar

    Mobil Teknolojiler ve Yeni Trendler

    Ölçümlemenin Önemi

    Mobil Ticaret ve Mobil Ödeme Sistemleri

    Mobilin Geleceği (2015-2020)

    E-Ticaret / Dijital Medya – E-Ticaret Çözümlemesi ve Ödeme Sistemleri (Modül: DM07)

    Giriş:

    E-ticaret Nedir ?

    E-ticaret Araçları Nelerdir? Gelenekselden Dijitale Hareket Ekseni?

    E-ticaret'te Taraflar ve İlişki Yönetimi - Sözleşme Saikleri

    E-ticaret Gelir Modelleri

    Dünyadan ve Türkiye'den …

    Sayılarla Genel Bakış, Büyük İyi Örnekler ve İyi Öyküler

    Globalde E-ticaret ve Türkiye Denklemi

    Internet Ekonomisi ve GSMH

    Büyüyen Pazarlar, Avrupa Sahnesi'nde Türkiye - Eticaret ufku

    E-ticaret ve Online İş Modellemeleri İlişkisi

    Yeni Fırsatlar

    Girişimciler için Fizibilite Adımları

    Yatırımcı İlişkileri - Yatırım Alma Süreci ve Temel Yatırımcı Türleri

    Evrilen Tüketicimizi Tanıyalım

    Geleneksel Tüketici ile Online Tüketici Davranış Eğilimleri

    Geleneksel Perakendecilerin yeni nesil ticarette tüketici endeksli evrimleri - Yöntemler

    E-ticaret - Ödeme Sistemleri

    Ödeme Sistemlerine Genel Bakış (Uygulamalı)

    Mobil Eksen

    Sosyal Ticaret

    Gelir Artırma Teknikleri ve Ortaklıklar

    Regülasyon ve Uluslararası Ticaret Fırsatları

    E-ticaret ve İhracat Teşvikleri

    Düzenlemelerde Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar

    Sıfırdan Bir E-ticaret Girişimi (Uygulamalı E-ticaret)

    Adım Adım İnşa

    İş Fikri Nasıl Oluşturulur?

    E-Ticaret Girişimimizin İlk Adımları

    Fizibilite ve Maliyet Analizleri

    Site Kurulumu ve Teknik Süreçleri

    Ortaklıklar ve Üçüncü Parti Süreçleri - Tedarik ve Lojistik

    Ekip Yapılanması

    Start Up İşlerin Performans Endikatörleri ve Değerlendirmeleri

    E-ticarette Reklam ve Pazarlama Yöntemleri

    E-ticaret Oyuncuları için Reklam ve Pazarlama Kampanya Yönetimi

    Doğru Satınalma ve ROI Hesaplamaları

    E-ticaret ve Sosyal Medya İlişkisi Ekseninde Çözümler

    Tüketici Hakları ve Yükümlülüklerimiz

    Kapanış: Sorular ve Cevaplar - İhtiyaçlar

    Sosyal Medya İçerik Yönetimi, Dijital PR ve Online İtibar Yönetimi (Modül: DM08)

    Sosyal Medya Nedir?

    Sosyal Medya Yönetimi ve İçerik Pazarlama

    Sosyal Medyada Marka Konumlandırma Teknikleri

    Doğru Sosyal Medya Kanallarının Seçimi

    Sosyal Medya Stratejisi Geliştirme

    Dijital Varlık ve Kurumsal Yapılar için Sosyal Medya Yönetimi ve İçerik Pazarlama Teknikleri

    Sosyal Medya Hedeflerimiz ve Sosyal Medya Metrikleri

    Sosyal Medya Topluluk Yönetimi

    Sosyal Medyada Topluluk Kavramı Nedir?

    Etkileşim: Topluluk Nasıl Oluşturulur, Nasıl Yönetilir?

    Sosyal Medya İçerik Yönetimi

    İçerik Pazarlama Stratejileri

    Facebook, Instagram, Twitter, Youtube İçerik Yönetim Taktikleri

    İçerik Yönetimi Adımları

    Kurumsal ve Bireysel Stratejiler

    Kurumsal Kimlik Yönetimi

    Dijital PR ve Online İtibar Yönetimine Giriş

    İtibar Nedir?

    Online İtibar Yönetiminin Amaçları Nelerdir?

    Online İtibar Yönetiminde Organizasyon ve Kriz Yönetimi

    Soyal Medya Kriz Planlaması Nasıl Hazırlanır?

    Kriz Anında Neler Yapılabilir?

    Sosyal Medya Kriz Örnekleri

    Sosyal Medya İçerik Yönetim Araçları ve Ağızdan Ağıza Pazarlama (Modül: DM09)

    Sosyal Medya Araçları Nelerdir? Ne İşe Yararlar?

    Sosyal Medya Araçlarının Kullanım Alanları. Sosyal Medya Araçları Örnekler

    Sosyal Medya İçerik Yönetiminde Sosyal Medya Araçlarının Önemi

    Sosyal Medya Analizi, Takibi ve Raporlama

    Online Takip Nedir ve Neden Önemlidir?

    Online Takip için Nelere Dikkat Edilmelidir?

    Online Takip Araçları - Sosyal Medya Dinleme ve Takip

    Sosyal Medya Takip Kelimelerini Belirleme

    Kullanılacak Teknolojiyi Seçme Yöntemleri

    Sosyal Medyada İçerik Hazırlama Konusunda Yardımcı Olan Araçlar ve Teknolojiler.

    Ağızdan Ağıza Pazarlama (WOM) Nedir? Pazarlama İletişimi İçin Önemi Nedir?

    WOM Pazarlama Teknikleri

    Viral Nedir? Nasıl Viral Olunur?

    Influencer Pazarlamada Dikkat Edilecekler

    Pazarlamada Yeni Trendler

    Oyunsallaştırma

    Gerilla Pazarlama

    Inbound Pazarlama

    Gerçek Zamanlı Pazarlama

    Eğitim Takvimi:

    Cumartesi - Pazar Günleri

    09:30 - 16:30

    Detaylı bilgi için Istanbul Institute sertifika programı sayfasınıinceleyebilirsiniz.

     

    Bu kursu öğrenciler nasıl değerlendirdi?

    0.00

    (Toplam 0 Değerlendirme)

    0%
    0%
    0%
    0%
    0%

    Eğitim Süreci Nasıl İşliyor?

    Eğitim süreci hakkında detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.

    Sizin için uygun eğitim programını seçtikten sonra eğitime başvur butonu ile gerekli bilgileri doldurarak ön başvurunuzu tamamlayabilirsiniz.
    Üniversitemiz tarafından verilen eğitim için uygunluğunuz SEM tarafından onaylandıktan sonra ödeme işlemini tamamlayarak eğitim başlangıç tarihine kadar gerekli evrakları hazırlamanız gerekmektedir.(Bu evrakların listesi size eğitim danışmanınız tarafından iletilecektir.)
    Eğitimi başarıyla tamamladıktan sonra eğitim başarınıza göre katılım belgesi veya sertifikanız SEM tarafından hazırlanarak sizlere bilgi verilecektir.
    Istanbul Institutechecked-mark

    Istanbul Institute

    Öğrenmeyi Öğreten Eğitim Platformu

    Istanbul Institute, akademi ve iş dünyası arasında köprü kurarak öğrenmeyi öğrenen bir nesil yetiştirmeyi hedeflemektedir. Bu amaç doğrultusunda modern eğitim metodolojilerinden yararlanarak eğitim programları düzenlemektedir.

    Bu Eğitimi Kurumsal Olarak Talep Et


    Yıldız Teknik Üniversitesi - SEM, geliştirdiği özgün yaklaşım ile firmanızın eğitim ihtiyaçlarının tespiti ve analizinden başlayan tam kapsamlı bir danışmanlık hizmeti sunar. Eğitim beklentileriniz ve kurum ihtiyaçlarınız ile ilgili detaylı analizleri gerçekleştirir. Şirketiniz için en doğru eğitim tasarısını kurgulamaya başlar. Sağladığı örgün ve online kurumsal eğitim hizmeti ile eğitmen-firma ilişkisini profesyonel çerçevede yürütür ve en uygun eğitim çözümünün sağlanması için yüksek kalitede hizmet verir.

    13.000,00₺
    Ön Başvuru Yap
    Sepete Git
    Kursa Devam Et