Micro MBA Sertifika Programı

  • Kapsamlı Eğitim
  • Alanında Profesyonel Akademisyenler
  • Yıldız Teknik Üniversitesi Sertifikası
Kurs Fiyatı
18.000,00₺
Ön Başvuru Yap
Sepete Git
Kursa Devam Et
Kurs Detayları
Micro MBA Sertifika Programı
Örgün Eğitim Programı
Kalan Kontenjan
Eğitim Detayları
  • Eğitim Tarihi : 23 Kasım 2024
  • Eğitim Bitiş Tarihi : 11 Ocak 2025
  • Ders Yeri : Online (Canlı)
  • Eğitim Süresi : 90 Saat
    Bilgi İçin: firuzan@yildiz.edu.tr - 0212 383 31 45/704

    Eğitimin Amacı:

    Programın hedefi, Türkiye’nin geleceğini şekillendirecek yöneticilerin işletme alanındaki altyapılarını güçlendirmek, onlara bu alanlardaki gelişmeleri izleyebilme ve uygulayabilme becerisi kazandırmak ve bu alanlarda liderlik yapabilme yeteneği aşılamaktır. Micro MBA sertifika programını tamamlayan katılımcılar program sonunda, bir işletmeye ait yönetimsel temelleri, pazarlama ve satış yönetimi, muhasebe sistemlerini, finansal yönetim sistemlerini ve işlemler yönetimi konularında bilgi ve becerilerini artırmış olacaklardır.

    Eğitim İçeriği:

    BÜYÜK RESMİ GÖRME VE STRATEJİK YÖNETİM

    · Stratejik Yönetimin Kavramsal Boyutuyla İncelenmesi

    · Temel Tanımlar

    · Stratejik Yönetim

    · Stratejik Bakış Açısı

    · Büyük Resim

    · Vizyon, Misyon ve Değerler

    · Strateji ve Büyük Resmi Görme Neden Önemlidir?

    · Strateji, Taktik ve politika arasındaki farklar.

    · Stratejiler, Büyüme, Küçülme ve Mevcut Durumu Koruma

    V.U.C.A

    · Stratejik Planlama

    · Strateji için Analizler

    · FİNANSAL MUHASEBE VE FİNANSAL TABLOLAR

    · Muhasebe Tanımı, İşlevi ve Muhasebe Bilgi Sistemi

    · Muhasebenin Tarafları ve Muhasebe Mevzuatı

    · Finansal Tablolar

    · Genel Kabul Görmüş Muhasebe Kavramları

    · Bilanço

    · Varlık, Borç, Özkaynak Kalemleri

    · Kâr veya Zarar Tablosu

    · Gelir ve Gider Kalemleri

    · Muhasebe Döngüsü

    · Hesap Kavramı

    · Kayıt Sistemi

    · Temel Düzeyde Finansal Tabloları Yorumlama

    DEĞİŞİM YÖNETİMİ VE LİDERLİK (Modül: MBA03)

    · Maliyet Bilgileri ve Kavramlar

    · Maliyet Davranışları

    · Birim Maliyet Hesaplaması

    · Temel Olarak Maliyet Sistemleri

    · Yönetim Muhasebesi Açısından Maliyet Bilgileri

    · Maliyet, Hacim, Kâr Analizleri ve Başabaş Noktası

    · Planlama (Bütçeleme)

    · Kontrol (Sapmalar)

    · Karar Verme

    PAZARLAMA YÖNETİMİ (Modül: MBA04)

    o Pazarlama ve Günümüzde Kullanılan Pazarlama Yöntemleri

    o Temel Pazarlama Kuralları – 4P & 4C

    o ATL ve BTL Pazarlama Nedir?

    § ATL & BTL Pazarlamada Kullanılan Araçlar

    o İnsan Davranışlarının ve Çevresel Faktörlerin Pazarlamaya Etkisi

    o Shopper Journey (Müşteri Yolculuğu)

    o Pazarlamada Okazyonların Sahiplenilmesi

    o Pazarlamada Etkili Görsel Tasarım için Kurallar

    o Neuro Marketing

    o Segmentasyon

    § Tüketici Segmentasyonu

    § Müşteri Segmentasyonu

    o Ürün Fiyatlaması

    § BCG Matrix

    o Promosyon Yönetimi

    o Teknolojinin Tüketiciye Uyarlanması ve Son Trendler

    o Vaka Çalışması ve Analizler

    5G DÖNÜŞEN TEKNOLOJİ YAKLAŞIMI - METAVERSE, NFT, BLOCKCHAIN KAVRAMLARI (Modül: MBA05)

    1. Giriş: Yeni Değerler Sisteminin Günümüze Getirdikleri

    · Teknoloji - İnsan

    · Pazarlama - İnsan

    · Müşteriden Bireye, Bireyden İnsana

    · Teknolojik Erişkinlik, Kurumlar ve Bireylerin Yolculuğu

    · Markalar ve Dönüşen Teknoloji: Metaverse

    · Metaverse Evreninde Yatırım Kavramı

    · Decantraland, Sand Box, Evrenleri: Neden Önce Oyun Firmaları Girdi?

    · Tokenlar Dünyası

    · Mana, Land

    · Dönüşen Tüketici Kavramı - Metaverse’te Tüketici Adaptasyonu

    · Yeni Dünyanın Teknoloji Erişimi Neye Dönüşüyor?

    · VR Gözlükler

    · Internet Altyapı Gücü

    · Yazılımlar

    · Blockchain Nedir - Basit Anlaşılır Tanımını Yapabiliyor muyuz?

    · Nasıl Kullanılır?

    · TR ve Dünyadan Örnekler

    · Blockchain & NFT > Metaverse Ekseni Ne Sunuyor?

    · Benzersiz Token (NFT) Nedir? Ne Sunuyor?

    · Sonuç : Yaratılan Evrenler ve Satılabilirlik, Taşınabilirlik Kavramlarına Genel Bakış (NFT) Dönüşen Mülkiyet Kavramı

    . Şirketlerin Önünde Metaverse İş Modeli

    · Şirketler ve Bireylere Hangi İş Fırsatlarını Sunuyor?

    . Bir Marka Nasıl Metaverse’e Taşınır? (Case: Ferrari, Samsung, Balenciaga)

    . Metaverse, İş ve Teknoloji Etiği

    . Riskler

    . Soru - Cevap

    YARATICI DÜŞÜNME BECERİLERİ

    · Yaratıcılık Nedir?

    · Günümüz Dünyasında Yaratıcılık

    · Yaratıcılığın Önemi

    · Yaratıcı Düşünme Nedir?

    · Yaratıcı Düşünme Süreci

    · İş Hayatı ve Yaratıcılık

    · Yaratıcı Düşünmenin Alt Boyutları

    · Çalışan ve Yaratıcılık

    · Yaratıcılığı Artıran Etmenler

    · Yaratıcılığı Azaltan Etmenler

    · Yaratıcı Düşünme Teknikleri ve Uygulamalar

    ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ

    · Örgütsel Davranış Kapsamındaki Temel Kavramlar

    · Örgütsel Davranış Kavramına Etki Eden Bilim Dalları

    · Geçmişten Günümüze Örgüt Psikolojisinin Gelişimi

    · Bireyin Örgütle İlişkisi

    · Kurumlarda Çeşitlilik

    · Kurumların Gelecekte Organizasyon Yapısı ve Çalışma Trendleri

    · İnsan Kaynaklarının Gelecek Trendleri

    PROJE YÖNETİMİ

    · Temel Kavramlar

    · Proje ve Operasyon

    · Organizasyon Türleri

    · Kısıtlar

    · Proje Yönetimi Süreç Grupları

    · Proje Yaşam Döngüsü

    · PMI’a Göre Bütünleşik Proje Yönetimi ve Uygulamalar

    TASARIM ODAKLI DÜŞÜNCE (DESIGN THINKING)

    · Tasarım Odaklı Düşünce Nedir?

    · Çevik Yaklaşımla İlgisi Nedir?

    · Empati

    · Persona

    · Bakış Açısı Cümlesi

    · Kullanıcı Deneyimi Haritası

    · Problem ve Fikir Önceliklendirme

    · Moskow ve Kano Teknikleri

    · Prototip

    DİJİTAL PAZARLAMA YENİ MEDYA DÜZENİ

    · Dijital Teknolojiler ile Değişen Pazarlama Karması

    · Yeni Ürün Yönetimi

    · Medya Planlama

    · Dijital İtibar ve Kriz Yönetimi

    · Sosyal Medya ve Kurumsal İletişim Süreçleri

    · Online Dünyada İşveren Markası

    · Pazarlamada Yeni Trendler

    · Ağızdan Ağıza Pazarlama

    · Gerilla Pazarlama

    · Gerçek Zamanlı Pazarlama

    · Performans Pazarlama ve Growth Hacking

    · Inbound Pazarlama

    · E-Ticaret Nedir?

    · E-Ticaret Modelleri

    · E-Ticaret Başarı Formülleri

    · Vaka Analizleri

    DİJİTAL DÖNÜŞÜM VE DEĞİŞEN LİDERLİK YAPISI

    · Dijital Dönüşüm Nedir?

    · Dijital Teknolojiler ile Yönetimde Değişen Değerler

    · Firmaları Dijital Değişim Sürecinde Neler Bekliyor?

    · Yeni Dünya Düzeninde İş Süreçlerinin Yönetimi

    · Dijital Strateji Nasıl Geliştirilir?

    · Firmaların ve Yöneticilerin Geliştirmeleri Gereken Kabiliyetler

    · Firmaların Dijital Varlıkları

    · Dijital Varlık Yönetimi

    · Veri Yönetimi - CRM

    · Müşteri Odaklı Şirket Anlayışı

    · Değişim Yönetimi ve Liderlik

    · Dijital Girişimcilik

    KOÇLUK BECERİLERİNİ GELİŞTİRME

    · Koçluk ve Diğer Kavramlar (Koçluk Nedir ve Diğer Benzer Kavramlardan Farkı Nelerdir?)

    · Bakış Açımız (Hayata ve Konulara Bakış Açımız Yaşadığımız Deneyimleri Zorlaştırır veya Kolaylaştırır. İş Dünyasında İlerleme ve Gelişmeyi Sağlamak için Nasıl Bir Bakış Açımız Olmalı?)

    · Değişim ve Koçluk (Değişim Kaçınılmaz; Değişimi Yönetmek ve Kolaylaştırmak da Mümkün)

    · Yöneticiden Koç Liderlere (Yönetici Olmaktan Liderlik Yapmaya Doğru Geçişte Koçluğun Etkileri)

    · Güçlü Yönler (Bireysel Farklılıkları Ortaya Çıkaran Yine Bireysel Güçlü Yönlerimiz, Bunların Farkında mıyız?)

    · Yetkinlik Çarkı (İş Dünyasında Gerekli Olan Temel Yetkinliklerde Neredeyim ve Nerede Olmak İstiyorum?)

    · Geri Bildirim (Gelişim ve Değişim için Gereken Geri Bildirim Almayı ve Vermeyi Biliyor muyum?)

    · Doğru İletişim (İş ve Özel Hayatımda Kendimi Ne Kadar Doğru İfade Ediyorum? İletişimi Kesen veya İlerleten Unsurlar Neler?)

    · Koçluk Becerileri (Koçlukta İhtiyaç Duyulan Temel Beceriler Neler?)

    · Koçluk Modeli (Koçlukla İlgili Bilmem Gerekenler ve Koçluk Sürecinde Temel Adımlar Neler?)

    · Uygulamalar (Öğrendiklerimizi Uygulayarak Pekiştirelim)

    · Takdir (Bireylerin İhtiyaç Duyduğu ve Motivasyonu Artıran Doğru Takdir Yöntemleri Neler?)

    GÜÇLÜ MARKA YARATMAK

    · Marka Nedir?

    · Marka bileşenleri

    · Marka Vaadi

    · Marka Konumlandırma

    · Hedef Tüketici Tanımı

    · Marka Kişiliği

    · Marka Stratejisi

    · Güçlü Marka Stratejisi için Gerekli Kriterler

    · Marka Stratejisinin Temelleri

    · Marka Stratejisi Nasıl Oluşturulur?

    · Stratejik Yaklaşımlar

    · Marka Değeri Nedir?

    Eğitim Takvimi:

    (7,5 Hafta sonu) – Online – Cumartesi ve Pazar Günleri – 09:30 - 16:30 Saatleri Arası

    https://www.istanbulinstitute.com/egitim-detay/micro-mba-sertifika-programi-83

    Bu kursu öğrenciler nasıl değerlendirdi?

    0.00

    (Toplam 0 Değerlendirme)

    0%
    0%
    0%
    0%
    0%

    Eğitim Süreci Nasıl İşliyor?

    Eğitim süreci hakkında detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.

    Sizin için uygun eğitim programını seçtikten sonra eğitime başvur butonu ile gerekli bilgileri doldurarak ön başvurunuzu tamamlayabilirsiniz.
    Üniversitemiz tarafından verilen eğitim için uygunluğunuz SEM tarafından onaylandıktan sonra ödeme işlemini tamamlayarak eğitim başlangıç tarihine kadar gerekli evrakları hazırlamanız gerekmektedir.(Bu evrakların listesi size eğitim danışmanınız tarafından iletilecektir.)
    Eğitimi başarıyla tamamladıktan sonra eğitim başarınıza göre katılım belgesi veya sertifikanız SEM tarafından hazırlanarak sizlere bilgi verilecektir.
    Istanbul Institutechecked-mark

    Istanbul Institute

    Öğrenmeyi Öğreten Eğitim Platformu

    Istanbul Institute, akademi ve iş dünyası arasında köprü kurarak öğrenmeyi öğrenen bir nesil yetiştirmeyi hedeflemektedir. Bu amaç doğrultusunda modern eğitim metodolojilerinden yararlanarak eğitim programları düzenlemektedir.

    Bu Eğitimi Kurumsal Olarak Talep Et


    Yıldız Teknik Üniversitesi - SEM, geliştirdiği özgün yaklaşım ile firmanızın eğitim ihtiyaçlarının tespiti ve analizinden başlayan tam kapsamlı bir danışmanlık hizmeti sunar. Eğitim beklentileriniz ve kurum ihtiyaçlarınız ile ilgili detaylı analizleri gerçekleştirir. Şirketiniz için en doğru eğitim tasarısını kurgulamaya başlar. Sağladığı örgün ve online kurumsal eğitim hizmeti ile eğitmen-firma ilişkisini profesyonel çerçevede yürütür ve en uygun eğitim çözümünün sağlanması için yüksek kalitede hizmet verir.

    18.000,00₺
    Ön Başvuru Yap
    Sepete Git
    Kursa Devam Et