- Eğitim Tarihi : 19 Ekim 2024
- Eğitim Bitiş Tarihi : 19 Ekim 2024
- Ders Yeri : Online (Canlı)
- Eğitim Süresi : 6 Saat
Eğitim İçeriği:
· Sosyal Medya İçerik Yönetimi, Dijital PR ve Online İtibar Yönetimi (Modül:DM08)
· Sosyal Medya Nedir?
· Türkiye Genel Veriler
· Sosyal Medya Yönetimi ve İçerik Pazarlama
· Sosyal Medyada Marka Konumlandırma Teknikleri
· Doğru Sosyal Medya Kanallarının Seçimi
· Sosyal Medya Ajansları ile Çalışma Yöntemleri
· Dijital Varlık ve Kurumsal Yapılar için Sosyal Medya Yönetimi ve İçerik Pazarlama Teknikleri
· Sosyal Medya Topluluk Yönetimi
· Sosyal Medyada Topluluk Kavramı Nedir?
· Etkileşim: Topluluk Nasıl Oluşturulur, Nasıl Yönetilir?
· Sosyal Medya İçerik Yönetimi
· Strateji Belirleme
· İçerik Yönetimi Adımları
· Kurumsal ve Bireysel Stratejiler
· Kurumsal Kimlik Yönetimi
· Facebook, Twitter, Youtube İçerik Yönetim ekranları
· Ağızdan Ağıza Pazarlama (WOM) Nedir? Pazarlama İletişimi İçin Önemi Nedir?
· WOM Pazarlama Teknikleri
· Viral Nedir? Nasıl Viral Olunur?
· Influencer Pazarlamada Dikkat Edilecekler
· Sosyal Medya ile Kriz Yönetimi ve İletişim Uygulama Çalışması ve Grup Sunumları
Eğitim Takvimi:
(1 gün) – Online – Cumartesi ve Pazar Günleri – 09:30 - 16:30 Saatleri Arası
Bu kursu öğrenciler nasıl değerlendirdi?
0.00
(Toplam 0 Değerlendirme)
Eğitim Süreci Nasıl İşliyor?
Eğitim süreci hakkında detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.
Bu Eğitimi Kurumsal Olarak Talep Et
Yıldız Teknik Üniversitesi - SEM, geliştirdiği özgün yaklaşım ile firmanızın eğitim ihtiyaçlarının tespiti ve analizinden başlayan tam kapsamlı bir danışmanlık hizmeti sunar. Eğitim beklentileriniz ve kurum ihtiyaçlarınız ile ilgili detaylı analizleri gerçekleştirir. Şirketiniz için en doğru eğitim tasarısını kurgulamaya başlar. Sağladığı örgün ve online kurumsal eğitim hizmeti ile eğitmen-firma ilişkisini profesyonel çerçevede yürütür ve en uygun eğitim çözümünün sağlanması için yüksek kalitede hizmet verir.