- Eğitim Tarihi : 28 Aralık 2024
- Eğitim Bitiş Tarihi : 29 Aralık 2024
- Ders Yeri : Online (Canlı)
- Eğitim Süresi : 6 Saat
Eğitim İçeriği:
Sosyal Medya İçerik Yönetimi, Dijital PR ve Online İtibar Yönetimi (Modül:DM08)
Sosyal Medya Nedir?
Türkiye Genel Veriler
Sosyal Medya Yönetimi ve İçerik Pazarlama
Sosyal Medyada Marka Konumlandırma Teknikleri
Doğru Sosyal Medya Kanallarının Seçimi
Sosyal Medya Ajansları ile Çalışma Yöntemleri
Dijital Varlık ve Kurumsal Yapılar için Sosyal Medya Yönetimi ve İçerik Pazarlama Teknikleri
Sosyal Medya Topluluk Yönetimi
Sosyal Medyada Topluluk Kavramı Nedir?
Etkileşim: Topluluk Nasıl Oluşturulur, Nasıl Yönetilir?
Sosyal Medya İçerik Yönetimi
Strateji Belirleme
İçerik Yönetimi Adımları
Kurumsal ve Bireysel Stratejiler
Kurumsal Kimlik Yönetimi
Facebook, Twitter, Youtube İçerik Yönetim ekranları
Ağızdan Ağıza Pazarlama (WOM) Nedir? Pazarlama İletişimi İçin Önemi Nedir?
WOM Pazarlama Teknikleri
Viral Nedir? Nasıl Viral Olunur?
Influencer Pazarlamada Dikkat Edilecekler
Sosyal Medya ile Kriz Yönetimi ve İletişim Uygulama Çalışması ve Grup Sunumları
Eğitim Takvimi:
Cumartesi - Pazar
09:30 - 16:30
Detaylı bilgi için Istanbul Institute sertifika programı sayfasını inceleyebilirsiniz.
Bu kursu öğrenciler nasıl değerlendirdi?
0.00
(Toplam 0 Değerlendirme)
Eğitim Süreci Nasıl İşliyor?
Eğitim süreci hakkında detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.
Bu Eğitimi Kurumsal Olarak Talep Et
Yıldız Teknik Üniversitesi - SEM, geliştirdiği özgün yaklaşım ile firmanızın eğitim ihtiyaçlarının tespiti ve analizinden başlayan tam kapsamlı bir danışmanlık hizmeti sunar. Eğitim beklentileriniz ve kurum ihtiyaçlarınız ile ilgili detaylı analizleri gerçekleştirir. Şirketiniz için en doğru eğitim tasarısını kurgulamaya başlar. Sağladığı örgün ve online kurumsal eğitim hizmeti ile eğitmen-firma ilişkisini profesyonel çerçevede yürütür ve en uygun eğitim çözümünün sağlanması için yüksek kalitede hizmet verir.