- Eğitim Tarihi : 28 Aralık 2024
- Eğitim Bitiş Tarihi : 29 Aralık 2024
- Ders Yeri : Online (Canlı)
- Eğitim Süresi : 12 Saat
Eğitim İçeriği:
Medya Planlamasına Genel Bakış
Tüketici İçgörüsü Analizi
Medya Tüketici Temas Noktaları
Pazar araştırmalarının yorumlanması (TGI, Facebook Audience Insight, Google Trends, Consumer Barometer vb. tool'lar üzerinden uygulanacaktır).
Türkiye Dijital Medya Ekosistemi
Dijital Medya Stratejisi Oluşturma
Dijital Reklam Formatları
Dijital Medya Planlama Basamakları
Sektörde kullanılan araçların panelleri uygulamalı olarak incelenecektir. Örn: Gemius, WizzAd, Similarweb, Facebook Ad Live, Socialblade, Boomsocial, Analisa.io vb.
Satın Alma Yöntemleri
Dijital Hedefleme Seçenekleri
Facebook ekosisteminde hedef kitle oluşturma
Ölçümleme Kriterleri
Optimizasyon ve Raporlama
Rapor Hazırlama ve Buna Göre Optimizasyon Önerileri
Facebook Reklamları
Facebook ve Instagram kampanya oluşturma
Eğitim Takvimi:
Cumartesi - Pazar
09:30 - 16:30
Detaylı bilgi için Istanbul Institute sertifika programı sayfasını inceleyebilirsiniz.
Bu kursu öğrenciler nasıl değerlendirdi?
0.00
(Toplam 0 Değerlendirme)
Eğitim Süreci Nasıl İşliyor?
Eğitim süreci hakkında detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.
Bu Eğitimi Kurumsal Olarak Talep Et
Yıldız Teknik Üniversitesi - SEM, geliştirdiği özgün yaklaşım ile firmanızın eğitim ihtiyaçlarının tespiti ve analizinden başlayan tam kapsamlı bir danışmanlık hizmeti sunar. Eğitim beklentileriniz ve kurum ihtiyaçlarınız ile ilgili detaylı analizleri gerçekleştirir. Şirketiniz için en doğru eğitim tasarısını kurgulamaya başlar. Sağladığı örgün ve online kurumsal eğitim hizmeti ile eğitmen-firma ilişkisini profesyonel çerçevede yürütür ve en uygun eğitim çözümünün sağlanması için yüksek kalitede hizmet verir.