- Eğitim Tarihi : 28 Aralık 2024
- Eğitim Bitiş Tarihi : 29 Aralık 2024
- Ders Yeri : Online (Canlı)
- Eğitim Süresi : 12 Saat
Eğitim İçeriği:
SEA (Search Engine Advertising)
Dijital'in gelişimi
Türkiye'de e-ticaret kullanımı
İnternette kullanıcı davranışları
Arama motoru nedir?
Arama motorunun gelişimi
SEM nedir?
Adwords & SEO etkileşimi
Arama motorunu etkileyen faktörler
Online & offline etkileşimi
Tv & search korelasyonu
Google insight araçları
SEM stratejileri
Adwords reklam stratejisi
Adwords reklam modelleri
Adwords hesap yapısı ve bileşenleri
Performansı etkileyen faktörler (Kalite skoru, reklam metni yazımı vs.)
Adwords hesap kurulumu (Uygulamalı anlatım)
Adwords kampanya optimizasyonu
Hatalı ve başarılı reklam örnekleri
Adwords editör kullanımı
Adwords editör - Uygulamalı anlatım
Dağıtım mekanikleri
Büyüme yöntemleri
Landing pages
Tasarım örnekleri ve A/B test kurguları
Chatbots
Chatbots çalışma mantığı
Yapay zekâ ile neler değişecek?
SEO (Search Engine Optimization)
SEO nedir, SEO'nun yararları nelerdir:
SEO nedir ile başlayarak SEO'nun yararları kursiyerlere sunulmaktadır ve SEO'da yapılmaması gereken maddeler paylaşılmaktadır.
Adwords ile SEO:
AdWords ile SEO arasındaki fark ve sinerjiden bahsedilmektedir. İki farklı kaynak nasıl birlikte kullanılırsa pozitif etkiler kazanabiliriz açıklanmaktadır.
Dünyada Search Marketing:
Dünyadaki yeniliklerden, global olarak kullanım paylarından ve gelecek senelerde gerçekleşebilecek yeniliklerden bahsedilmektedir.
Google algoritmaları:
Google'ın arama sonuçlarında ne gibi maddelere önem verdiği gösterilmektedir.
SEO'nun temelleri ve süreçleri:
SEO dünyasında kullanılan terimler ve SEO yaparken dikkat edilmesi gereken aşamalar. Aynı şekilde SEO zaman planında ne gibi maddelere ağırlık verilmesi gerekiyor ondan bahsedilmektedir.
Analiz ve ölçümleme araçları:
Analiz araçları ve kursiyerlerin kullanabileceği ücretsiz analiz ve ölçümleme araçlarının paylaşılmasıyla birlikte web sitelerinde nasıl kullanacakları gösterilmektedir.
SEO çalışmasında dikkat edilmesi gerekenler:
SEO için temel bölümler, kod değişiklikleri, içerik değişiklikleri ve link çalışmalarındaki maddeler.
21 adımda SEO örnekleri
21 adımda SEO için en basit maddeler paylaşılmaktadır.
SEO KPI'ları:
20 adet KPI maddeleri ve hangilerinin hangi projelerde kullanılabileceği açıklanmaktadır.
SEO örnekleri:
3 adet SEO örneği paylaşılarak Google'ın gördüğü yapı gösterilmektedir
Eğitim Takvimi:
Cumartesi - Pazar
09:30 - 16:30
Detaylı bilgi için Istanbul Institute sertifika programı sayfasını inceleyebilirsiniz.
Bu kursu öğrenciler nasıl değerlendirdi?
0.00
(Toplam 0 Değerlendirme)
Eğitim Süreci Nasıl İşliyor?
Eğitim süreci hakkında detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.
Bu Eğitimi Kurumsal Olarak Talep Et
Yıldız Teknik Üniversitesi - SEM, geliştirdiği özgün yaklaşım ile firmanızın eğitim ihtiyaçlarının tespiti ve analizinden başlayan tam kapsamlı bir danışmanlık hizmeti sunar. Eğitim beklentileriniz ve kurum ihtiyaçlarınız ile ilgili detaylı analizleri gerçekleştirir. Şirketiniz için en doğru eğitim tasarısını kurgulamaya başlar. Sağladığı örgün ve online kurumsal eğitim hizmeti ile eğitmen-firma ilişkisini profesyonel çerçevede yürütür ve en uygun eğitim çözümünün sağlanması için yüksek kalitede hizmet verir.