- Eğitim Tarihi : 20 Ekim 2024
- Eğitim Bitiş Tarihi : 20 Ekim 2024
- Ders Yeri : Online ( Canlı)
- Eğitim Süresi : 6 Saat
Eğitim İçeriği:
· Markayı Kimler Temsil Ediyor?
· Biz Neredeyiz, Dünya Nerede?
· Çalışan Memnuniyeti = Müşteri Memnuniyeti = İyi Marka
· Şirketlerde Müşteri Kimindir?
· Şirket İçi Krizlerin Müşteriye Yansımaları
· Müşteriler Nezdinde Marka Değerini Düşüren Firma İçi Krizlerin Yönetimi
· Mevcut Markayı İyileştirme Yöntemleri
· Kurum Kültürü Nedir?
· Dünyadan ve Türkiye’den Başarılı ve Başarısız Örnekler
· Yerel Zorluklar ve Aşma Önerileri
· Müşterilerle Kriz İletişimi - Konvansiyonel Medya
· Müşterilerle Kriz İletişimi - Sosyal Medya
Eğitim Takvimi:
(1 gün) – Online – Cumartesi ve Pazar Günleri – 09:30 - 16:30 Saatleri Arası
Bu kursu öğrenciler nasıl değerlendirdi?
0.00
(Toplam 0 Değerlendirme)
Eğitim Süreci Nasıl İşliyor?
Eğitim süreci hakkında detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.
Bu Eğitimi Kurumsal Olarak Talep Et
Yıldız Teknik Üniversitesi - SEM, geliştirdiği özgün yaklaşım ile firmanızın eğitim ihtiyaçlarının tespiti ve analizinden başlayan tam kapsamlı bir danışmanlık hizmeti sunar. Eğitim beklentileriniz ve kurum ihtiyaçlarınız ile ilgili detaylı analizleri gerçekleştirir. Şirketiniz için en doğru eğitim tasarısını kurgulamaya başlar. Sağladığı örgün ve online kurumsal eğitim hizmeti ile eğitmen-firma ilişkisini profesyonel çerçevede yürütür ve en uygun eğitim çözümünün sağlanması için yüksek kalitede hizmet verir.