- Eğitim Tarihi : 28 Aralık 2024
- Eğitim Bitiş Tarihi : 28 Aralık 2024
- Ders Yeri : Online ( Canlı)
- Eğitim Süresi : 6 Saat
Eğitim İçeriği:
Markayı Kimler Temsil Ediyor?
Biz Neredeyiz, Dünya Nerede?
Çalışan Memnuniyeti = Müşteri Memnuniyeti = İyi Marka
Şirketlerde Müşteri Kimindir?
Şirket İçi Krizlerin Müşteriye Yansımaları
Müşteriler Nezdinde Marka Değerini Düşüren Firma İçi Krizlerin Yönetimi
Mevcut Markayı İyileştirme Yöntemleri
Kurum Kültürü Nedir?
Dünyadan ve Türkiye’den Başarılı ve Başarısız Örnekler
Yerel Zorluklar ve Aşma Önerileri
Müşterilerle Kriz İletişimi - Konvansiyonel Medya
Müşterilerle Kriz İletişimi - Sosyal Medya
Eğitim Takvimi:
Cumartesi - Pazar
09:30 - 16:30
Detaylı bilgi için Istanbul Institute sertifika programı sayfasınıinceleyebilirsiniz.
Bu kursu öğrenciler nasıl değerlendirdi?
0.00
(Toplam 0 Değerlendirme)
Eğitim Süreci Nasıl İşliyor?
Eğitim süreci hakkında detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.
Bu Eğitimi Kurumsal Olarak Talep Et
Yıldız Teknik Üniversitesi - SEM, geliştirdiği özgün yaklaşım ile firmanızın eğitim ihtiyaçlarının tespiti ve analizinden başlayan tam kapsamlı bir danışmanlık hizmeti sunar. Eğitim beklentileriniz ve kurum ihtiyaçlarınız ile ilgili detaylı analizleri gerçekleştirir. Şirketiniz için en doğru eğitim tasarısını kurgulamaya başlar. Sağladığı örgün ve online kurumsal eğitim hizmeti ile eğitmen-firma ilişkisini profesyonel çerçevede yürütür ve en uygun eğitim çözümünün sağlanması için yüksek kalitede hizmet verir.