Başlangıç : | 02.09.2023 |
---|---|
Bitiş : | 10.09.2023 |
20 Saat
2.250 TL (KDV Dahil)
Eğitimin Amacı
Çizgi roman ve grafik romanın doğasını anlayarak basılı ve dijital ortamda eğitimde nasıl kullanılacağını ve de Web 2.0 araçlarıyla üretiminin öğretilmesini amaçlamaktadır.
Eğitimin Kazandıracağı Bilgi ve Beceriler
Bu programı tamamlayan öğrenciler aşağıdaki yetenekleri kazanacaklardır:
· Çizgi romanı ve benzer sanatları öğrenir · Yazma becerisini geliştirir, senaryo oluşturabilir
· Hikaye anlatma becerisi ve iletişim becerisi gelişir
· Eğitimde görsellerin kullanımının gücünü fark eder
· Çizgi Roman eğitim ilişkisini kurar
· Çizgi romanın eğitimde nasıl kullanılacağını öğrenir
· Web 2.0 araçlarıyla dijital çizgi roman üretim becerisini kazanır
· Çocuğa ve eğitime farklı bir bakış kazanır
· Kendine ait bir çizgi romanı olur.
Eğitimin İçeriği
1. Çizgi Roman Nedir? Sanatsal Yapısal Bir iletişim ve hikaye anlatma sanatı olarak çizgi roman
2. Çizgi Romanın Tarihi? Dünya-Türkiye
3. Web 2.0 Çizgi roman aracı-araçları tanıtım- Avatar ve Sınıf oluşturma
4. Çizgi roman ve Senaryo Eğitsel senaryo
5. Çizgi roman-Eğitim ilişkisi
6. Eğitim anlarına göre yapılan akademik vb. çalışmalardan örnekler
7. Çizgi romanın eğitimde kullanımına yönelik etkinlik örnekleri
8. Web 2.0 araçlarıyla dijital çizgi roman oluşturma
9. Web 2.0 araçlarıyla dijital çizgi roman oluşturma
10. Web 2.0 araçlarıyla dijital çizgi roman oluşturma
Eğitmen
Doç. Dr. Genç Osman İLHAN