YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
Sürekli Eğitim Uygulama ve
Araştırma Merkezi

Bizi Arayın : (0212) 236 85 70
16.09.2017

Kalite Yöneticiliği Sertifika Programı

Eğitim Tarihi:

Başlangıç : 16.09.2017
Bitiş : 21.10.2017

Eğitim Yeri :

Yıldız Teknik Üniversitesi
Yıldız, Beşiktaş, İstanbul

Eğitim Süresi :

66 Saat (5,5 Hafta) Cumartesi − Pazar 9:30 − 17:00

Ücret:


Eğitim Detayları

Eğitimin Amacı
Kalite alanında kamu / hizmet veya üretim sahalarında çalışan ya da kariyer yapmayı düşünen donanımlı çalışanlar yetiştirmektir. Bu eğitimle etkili ve yararlı yönetim sistemleri bakış açısı, profili olan ve çalışılan kurumları / kuruluşları ileriye taşıyabilecek profesyoneller yetiştirmek hedeflenmiştir
Katılım Şartları
Kamu, üretim/endüstri ve hizmet kurumlarında çalışmakta olan ya da çalışmayı hedefleyen, kalite yönetimi kapsamında kariyer yapmak hedefli güncel ve yaygın kalite yönetimi için ihtiyaç duyulan bilgi ve becerileri kazanmak isteyen kişiler bu programa katılabilir.
Sertifika Hakkında
Yıldız Teknik Üniversitesi ve Istanbul Institute® tarafından gerçekleştirilen Kalite Yöneticiliği Sertifika Programının aşağıdaki koşulları sağlayan katılımcılarına, Yıldız Teknik Üniversitesi Rektörü, SEM müdürü ile Istanbul Institute® yetkilisinin imzası olacak şekilde sertifika ya da katılım belgesi verilecektir.

Sertifika: Program sonunda yapılan sınavda başarılı olan katılımcılara, %80 devam koşulunu sağlamaları koşuluyla İngilizce ya da Türkçe sertifika verilecektir.
Katılım Belgesi: Program sonunda yapılan sınavda başarısız olan katılımcılara, %80 devam koşulunu sağlamaları koşuluyla katılım belgesi verilecektir.
Eğitim İçeriği
  • Kalite Yönetim Anlayışı
    • Genel Kavramlar
    • Süreç Yönetimi Kavramı
    • Yönetim Sistemleri Yapısı
    • Küresel Standartlar ve Kalite Modelleri
  • Entegre Kalite Yönetim Sistemleri Çatısı
    • ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemine Genel Bakış
    • ISO 14001 Çevre Yönetim Sistemine Genel Bakış
    • ISO 18001 İSG Yönetim Sistemine Genel Bakış
  • Kalite Araçları / Metotları
    • Kalite Yönetiminin Karşılaşabileceği Muhtemel Sorunlar
    • Temel Kalite Araçları Kullanımı ve İşlevi
    • Veri Toplanırken Karşılaşılabilecek Problemler
    • Uygulama Örnekleri
  • Denetim Çeşitleri ve Denetim Usulleri
    • İç Denetim
    • Tedarikçi Denetimi – Dış Denetim
    • Müşteri Denetimi
    • Bağımsız / Belgelendirme Denetimleri
    • Süreç / Proses Denetimi
    • Ürün Denetimi
    • Hizmet Denetimi
    • Denetimlerde Sorumluluk ve Roller
    • Denetim Aşamaları
    • Denetim Teknikleri
    • Uygunsuzluk Faaliyetleri
    • Denetimin Raporlanması
  • Süreç Anlayışı ve Yönetimi
    • Süreç Nedir?
    • Süreçlerin Analizi ve Tanımlanması ve İlişkilerin Kurulması
    • Süreç Elemanlarının Belirlenmesi
    • Performans Göstergelerinin Belirlenmesi
    • Kritik Süreçlerin ve Başarı Faktörlerinin Belirlenmesi
    • Süreç İyileştirme ve Faydaları
  • Kalite Temsilcisinin Görevleri ve Rolü
    • Kalite Temsilcisi Tanımı
    • Kalite Temsilcisi Görevleri
    • Kalite Temsilcisinin Organizasyondaki Yeri
    • Yönetimin Gözden Geçirmesi
    • Yönetimin Gözden Geçirmesi Sürecinin Şirket Kararlarına Etkisi
  • Yönetim Sistemlerinin Proje Yönetimindeki Rolü
    • Zorunlu Aşamaların Belirlenmesi
    • Görevlendirme
    • Zaman Planının Yapılması
    • Plan Takibi
  • Modern Kalite Yöneticisi
    • Profesyonel Davranış ve İletişim
    • Organizasyon Becerisi

Eğitmen kadrosunu görmek ve detaylı bilgi edinmek için TIKLAYINIZ - ISTANBUL INSTITUTE

Yeniliklerden Haberdar ol

Yeni eklenen eğitimlerden & size özel kampanyalardan haberdar olmak için lütfen kayıt yaptırınız.