YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
Sürekli Eğitim Uygulama ve
Araştırma Merkezi

Bizi Arayın : (0212) 236 85 70
25.02.2017

Etkinlik ve Organizasyon Yönetimi Sertifika Programı

Eğitim Tarihi:

Başlangıç : 25.02.2017
Bitiş : 19.03.2017

Eğitim Yeri :

Yıldız Teknik Üniversitesi
Yıldız, Beşiktaş, İstanbul

Eğitim Süresi :

45 Saat (4 Hafta) Cumartesi − Pazar 9:30 − 16:30

Ücret:


Eğitim Detayları

Eğitimin Amacı
Bu programda; katılımcılar ; etkinlik planlama ve etkinlik organizasyonuna ilşkin yenilikçi yaklaşım teknikleri öğrenirken, iş dünyasında karşılaşabilecekleri etkinlik ve organizasyonlara ilişkin sorunlar karşısında çözüm odaklı ve fonksiyonel bakış açılarını geliştirecekler. Aynı zamanda kurumların bayi toplantısı, roadshow, fuar katılımı, iç-dış faaliyet, tanıtım, eğitim organizasyonları, lansman toplantıları vb etkinliklerinin ve etkinlik süreçlerinin yönetilmesi konusunda bilgi ve beceri sahibi olacaklardır.
Katılım Şartları
Kurumların pazarlama, satış, halkla ilişkiler, kurumsal iletişim, insan kaynakları gibi birimleride görev alan, kurum iç - dış etkinlikler organizasyonlarında yeralan iş dünyası profesyonelleri ile kariyerini bu alanda oluşturmayı hedefleyen Üniversite öğrencileri, mezunları ile kendi etkinlik & organizasyon firması dahilinde etkinlik yönetimi konusunda çalışan şirket sahiplerinin katılımına açıktır.
Sertifika Hakkında
Yıldız Teknik Üniversitesi ve Istanbul Institute tarafından ortaklaşa hazırlanacak olan Etkinlik ve Organizasyon Yönetimi Sertifika programının katılımcılarına Yıldız Teknik Üniversitesi Rektörü ve SEM müdürü ile Istanbul Institute'den bir yetkilinin imzası olacak şekilde Türkçe olmak üzere bir sertifika sunulacaktır.
Eğitim İçeriği

Etkinlik Yönetiminde Planlamanın Önemi, Organizasyon Takibi

  • Etkin Brif Hazırlanması ve Doğru Brif ve İçerik
  • Talebi Net ve Doğru Alma
  • Bayi toplantıları
  • Özel toplantılar
  • Seminer / kongre katılımı
  • Sponsorluklar
  • Uluslar arası Etkinlikler

Etkinliğin Checklisti

  • Konseptin Belirlenmesi
  • Uygun Tedarikçi, Ajans ve Acentanın Belirlenmesi ve Satınalma Ekibiyle Birlikte Sürecin Yürütülmesi
  • Ekip Uygun Görev dağılımının yapılması
  • Checklist oluşturulması
  • Etkinlik Amacının İş ve İletişim Hedeflerinin Belirlemesi
  • Hedef Kitle Analizinin Yapılması
  • Mekan ve Zaman Tercihi
  • İletişim Stratejine Uygun Konsept Geliştirilmesi
  • Genel Operasyon Misafir ve Detaylı Zamanlama ve Sahne Akış Planlarının Hazırlanması
  • Operasyon Hazırlık Süreci
  • Operasyon simülayonu yapmanın önemi ve Risklere karşı B planı önemi
  • Diğer Teknik Detayları ( Ses, ışık, görüntü akış planı )
  • Basın İlişkileri
  • Müşteri İlişkileri ve Görev Dağılımının Planlaması
  • Operasyon Sonrası
  • Etkinlik sonrası memnuniyet anketi hazırlanması

Markaya Uygun Etkinlik

  • Markanın karakteriyle örtüşen etkinlik çeşidinin tespiti
  • Müşteri yönetimi
  • Etkinlik planlaması

Inhouse Etkinlik Yönetimi

  • Mevcut fiziksel koşullardan optimum yararlanma
  • Mevcut servislerin organizasyona dahil edilmesi ve gelir yaratma
  • Bilgi paylaşımı
  • Operasyonün takip ve yönetimi

Etkinlik iletişimi ve yönetimi

  • Hedef kitlenin saptanması ve hedefe yönelik organizasyon türünün seilmesi
  • Risk yönetimi ve alınacak önlemler
  • Etkinlik yönetimi
  • Kriz yönetimi

Etkinlik ve Organizasyonlarda Kontrat Yönetimi

  • Genel Anlamda Sözleşme Yönetimi
  • Etkinlik Yöetiminde Sözleşmelere ilişkin Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar
  • Müşteri Verilerinin Yönetimi ve Korunması
  • İzinli Pazarlama Mevzuatı Kapsamında Yeni Düzenlemeler

Etkinlik Pazarlama

  • Dijital ve Sosyal pazarlama yöntemleri ile katılımı artırma ve satış yöntemleri
  • Doğru kişileri nasıl ve nerde bulursunuz?
  • Etkinlik Pazarlamada "Inbound Marketing" nasıl yapılır?
  • Katılımı nasıl artırabilirsiniz?
  • Kayıt aşaması optimizasyonu
  • Sosyal Medya üzerinden kampanya tasarlama
  • Gerçek örnekler ve basari hikayeleri
  • Dijital Satış araçları ve karşılaştırması

Sponsorluk Yönetimi ve Gerilla Pazarlama

  • Sponsorluk ve Marka İlişkisi
  • Doğru Sponsorluk, Doğru iletişim, Doğru Bütçeleme
  • Sponsorluk Türleri
  • Kültür ve Sanat
  • Spor Pazarlama
  • Extreme Sporlar
  • Sosyal Sorumluluk Projeleri
  • Ünlüler ile Marka İletişimi
  • Sponsorluk ile Viral Pazarlama Kurguları
  • Gerilla Pazarlama Teknikleri
  • Gerilla Pazarlama ve Sosyal Medya İlişkisi

Eğitmen kadrosunu görmek ve detaylı bilgi edinmek için TIKLAYINIZ - ISTANBUL INSTITUTE

Yeniliklerden Haberdar ol

Yeni eklenen eğitimlerden & size özel kampanyalardan haberdar olmak için lütfen kayıt yaptırınız.